NOWOŚĆ! KURS TRENERSKO-COACHINGOWY 6.10.2017-16.02.2018

baner-maly

 

 

 

 

 

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/view?id=75300

Zapraszamy do skorzystania z oferty szkoleń biznesowych dla firm i organizacji w zakresie:

  • coachingu
  • komunikacji
  • obsługi klienta
  • sprzedaży
  • telemarketingu
  • marketingu i promocji
  • motywacji pracowników
  • rekrutacji i selekcji pracowników
  • zarządzania sobą w czasie
  • zarządzania sytuacjami kryzysowymi
  • zarządzania pracownikami
  • asertywności
  • wystąpień publicznych
  • organizacji pracy
  • optymalizacji łańcucha dostaw
  • logistyki i transportu
  • Microsoft Office
  • ECDL, Kontrolingu i Finansów
  • Public Relations
  • zarządzania zmianą
  • zarządzania konfliktem
  • savoir vivre
  • Kursy kulinarne

Przykładowe zrealizowane tematy szkoleń:

  • 64h Kurs Kompetencje coachingowe w obsłudze klienta
  • 74h Kurs Coaching menadżerski, czyli jak skutecznie rozwijać biznes poprzez rozwój personel
  • Profesjonalna obsługa klienta
  • Skuteczne pozyskiwanie klientów oraz techniki wywierania wpływu i zamykania transakcji
  • Telefoniczna obsługa klienta
  • Komunikacja w pracy zespołowej
  • Asertywność i feedback w pracy menadżera
  • Rola menadżera w pracy zespołowej
  • Sztuka wystąpień publicznych i prowadzenia szkoleń
  • Kurs pracownika administracyjno-biurowego z elementami księgowości
  • Zarządzanie szkoleniami w firmie
  • Sztuka wystąpień publicznych, czyli jak się prezentować przed audytorium i budować relacje mediami
  • Obsługa klienta i zarządzanie relacjami z klientem
  • Osobista efektywność pracy
  • Efektywna organizacja pracy
  • Trening interpersonalny
  • Planowanie kariery
  • Techniki sprzedaży
  • Organizacja pracy działu sprzedaży i działu marketingu
  • Zarządzanie czasem z elementami komunikacji
  • PR w firmie
  • W służbie menadżera-jak budować autorytet i kierować pracownikami
  • Efektywność w biznesie, czyli jak prowadzić rozmowy rozwojowe z pracownikami
  • Asertywność w obsłudze klienta – sztuka radzenia sobie z obiekcjami klienta
  • Wskocz na wyższy poziom komunikacji interpersonalnej z wykorzystaniem Insights Discovery™
  • W służbie menadżera-jak budować autorytet i kierować zespołem sprzedaży
  • Jak skutecznie diagnozować potrzeby klienta bez schematów i gotowych formułek
  • Rozmowa z klientem to nie randka w ciemno, Metody i techniki sprzedaży
  • Zmiana przekonań i podejścia w obsłudze klienta

Zobacz nasze referencje

szkolenia