DoradKom-male_012-2

DoradKom  współpracuje z grupą profesjonalnych trenerów biznesu. Zakres współpracy obejmuje głownie szkolenia rozwojowe dotyczące m.in. takich tematów jak motywacja, przywództwo, sprzedaż, obsługa klienta, komunikacja, zarządzanie zmianą, konfliktem. Jednak w swojej bazie ma także trenerów szkoleń mających na celu podnoszenie umiejętności obsługi programów komputerowych, czy w zakresie takich  obszarów jak: transport, magazynowanie czy logistyka.

Dorota Jaworska – Właścicielka firmy DoradKom, Certyfikowany Trener Biznesu House of Skills,Coach ACC ICF, Akredytowany Konsultant Insights Discovery, Członek International Coach Federation Polska. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu  komunikacji wewnętrznej z naciskiem na pracę przy projektach, zarządzania szeroko pojętego (personelem, czasem, zmianą, konfliktem w zespole, leadership), sprzedaży i obsługi klienta, autoprezentacji  i organizacji pracy. Certyfikat Trenera Biznesu House of Skills

Jako doradca i konsultant, prowadzi także projekty związane z motywacją pracowników oraz coaching-iem w miejscu pracy.

Absolwentka Wydziału Marketingu i Zarządzania Politechniki Opolskiej oraz studiów podyplomowych: w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu kierunek Public Relations, na Politechnice Opolskiej, kierunek Zarządzanie Zasobami Ludzkimi.

DoradKom-male_021 okrojone_1

Posiada 15 letnie doświadczenie w  budowaniu efektywnej komunikacji w międzynarodowym środowisku pracy, koordynowaniu partnerskich programów lojalnościowych  i projektów motywacyjnych  wśród pracowników.

W swojej pracy zawodowej łączy szkolenia z coachingiem. Zajmuje się także organizacją wyjazdów szkoleniowo-integracyjnych.

Doświadczenie  biznesowe  zdobyła pracując w korporacji branży papierniczej Metsa Tissue oraz firmie szkoleniowej, a jako właścicielka firmy DoradKom – nadal je wzbogaca w codziennej pracy z Klientami, partnerami i kontrahentami. Wśród jej klientów są m.in. BODIE, Solution sp. z o.o., NB Polska Sp. z o.o. (marka Velux), MGC Inwest Sp. z o. o. (marka CCC), Galeria Słoneczna w Radomiu (firma POLAND BUSINESS PARK XI Sp. z o.o.), OCDL, Instytut INTL Sp. z o.o., Uniwersytet Łódzki, Intersilesia McBride Sp. z o.o..

Dorota Trzmielewska – Coach ACC ICF, Certyfikowany Trener FRIS®, Doradca, Marketingowiec.

Prowadzi szkolenia z zakresu komunikacji, budowania efektywnych zespołów, rozwoju ścieżki zawodowej, odrywaniu potencjału pracownika oraz naturalnych predyspozycji, rozwoju kompetencji zawodowych zgodnie z metodologią FRIS® oraz z wykorzystaniem technik coachingowych.

Z wykształcenia jest managerem w zakresie zarządzania przedsiębiorstwem oraz zarządzania zasobami ludzkimi. Swoją wiedzę uzupełniła o psychologię wpływu społecznego, psychologię coachingu, psychologię motywacji oraz metody pomiaru kompetencji zawodowych.

Posiada 12 letnie doświadczenie jako Doradca Klienta Classic, Premium, Małych i Średnich Przedsiębiorstw w wiodących na rynku instytucjach finansowych, oraz marketingowiec i kierownik działu handlowego w wiodącym na rynku pośredniku paliw stałych.

Od 2013 roku jako Członek ICF Polska oraz od 2015 jako Dyrektor Oddziału ICF Opole organizuje Coaching Cafe – spotkania rozwojowe dla przedsiębiorców, Learning Forum – dla coachów, Coaching Week – dla wszystkich zainteresowanych rozwojem osobistym. Ponadto bierze udział w wielu projektach coachingowych m.in.. koordynowała IV Akademię Coachingu 2015 w Turawie k/Opola. Od 2016 roku jako Członek Zarządu ICF Polska wspiera rozwój profesjonalnego, opartego o standardy i Kodeks Etyczny, coachingu w Polsce.

Posiada doświadczenie w pracy z klientami z branży ubezpieczeniowej, informatycznej, marketingowej.  Współpracowała z firmami i instytucjami takimi jak: TANGENT Joanna Gurazdowska, Core Trening , BiG Biuro Rachunkowe, EFEKT Kataryna Bieńkowska, FITKEY Klucz do Zdrowia, GAMBI Dagmara Gałecka, SCHWA – inteligentne nauczanie języków, IT-AGENT, Bądź Zdrów Weronika Szymlak, AUXILIA S.A., SULDUS Sp. z o.o., Park Naukowo-Technologiczny w Opolu, Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości w Opolu, Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki w Opolu, Intersilesia McBride Sp. z o.o.

Arek zdjęcie

Arkadiusz Żurek –  doświadczenie zawodowe w branży logistycznej na poziomie międzynarodowym poparte odpowiednimi kwalifikacjami. Specjalista i ekspert w zarządzaniu logistyką z krajami Europy Wschodniej.

Studia doktoranckie na Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Aktualnie Wykładowca (Praktyk) przy Wyższej Szkole Handlu i Finansów Międzynarodowych im. Fryderyka Skarbka w Warszawie oraz Zachodniej Wyższej Szkole Handlu i Finansów Międzynarodowych im. Jana Pawła II w Zielonej Górze dla studentów licencjackich i magisterskich z następujących przedmiotów: Podstawy logistyki, Gospodarka magazynowa, Eurologistyka, Rynek usług logistycznych, Optymalizacja kosztów logistycznych, Procesy logistyczne, Systemy i strategie logistyczne w przedsiębiorstwie, Nowoczesne systemy dystrybucji oraz Logistyka zaopatrzenia.

Najważniejsze osiągnięcia zawodowe to projekty optymalizacji kosztów logistycznych (gospodarka paletowa, organizacja przetargów), wdrażanie projektów inwestycyjnych (uruchomienie ramp hydraulicznych, otwarcie magazynu dystrybucyjnego pod Piotrkowem Trybunalskim), kontrakty strategiczne (umowy z przewoźnikami). Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i rosyjskiego. Doradca strategiczny w obszarze zarządzania łańcuchem dostaw poparte doświadczeniem zawodowym m.in. w takich firmach jak: Stock Polska Sp. z o.o.,Metsä Tissue Poland Sp. z o.o., N&K Spedition A/S Esbjerg w Danii.

Prezes Zarządu Instytutu INTL od grudnia 2010 roku.

Prywatnie wytrawny narciarz, niekonwencjonalny podróżnik, tancerz salsy i pasjonat numizmatyki.

Wojciech Próchnicki – trener, konsultant, kontroler finansowy . Główną tematyką prowadzonych szkoleń jest zastosowanie Excela,  Accessa oraz VBA w usprawnieniu procesów biznesowych w firmie oraz zautomatyzowaniu pracy  działów controllingowych i finansowych. Jest autorem artykułów o tej tematyce w magazynie „Controlling i Rachunkowość Zarządcza”.

Posiada doświadczenie jako Specjalista ds. Controllingu, Raportowania i Analityk Finansowy w międzynarodowych korporacjach. Praca w działach finansowych, controllingu w różnych firmach połączona z wiedzą z zakresu narzędzi Microsoft Office pozawala mu na prowadzenie szkoleń na bazie praktycznych przykładów, problemów, z którymi spotykają się pracownicy tych działów.

Wojciech Próchnicki

Ukończył studia w zakresie zarządzanie i marketing; zarządzanie i inżynieria produkcji; rachunkowość i finanse; nadzór, kontrola i audyt w gospodarce i administracji. Tak szeroki wachlarz wykształcenia daje mu wiedzę z zakresu finansów, controllingu, sprawozdawczości oraz zarządzania poparte mocnymi umiejętnościami techniczno-informatycznymi.

Posiada doświadczenie w usprawnieniu procesów biznesowych w firmie oraz zautomatyzowaniu pracy działów controllingowych i finansowych. Szkolenia nie są tylko poznaniem narzędzi Office, ale głownie wykorzystaniem ich w celu rozwiązywania określonych zadań w pracy księgowego, analityka czy też kontrolera finansowego.

Od 2010 roku autor wielu publikacji w magazynie „Controlling i Rachunkowość Zarządcza”. W 2012 roku napisał podręcznik „Zastosowanie Excela w pracy analityka finansowego, specjalisty ds. controllingu i analityka sprzedaży”.